06 Jun 2013

Nenek 60 Tahun Lahirkan Anak Mumia

memang pelik seorang  Nenek telah Melahirkan Bayi Mumia ~ Beijing, Doktor yang memeriksa seorang perempuan tua China dengan keluhan sakit perut, terkejut ketika mengetahui bahwa wanita tersebut hamil. Perempuan ini mengandung bayi yang belum lahir 60 tahun lalu (bayi mumi).

Huang Yijun dari sebuah propinsi di china selatan baru baru ini telah mengadakan  ulang tahunnya yang ke-92. Cerita kehamilan itu dimulai pada tahun 1948. Ketika kehamilannya, dokter mengatakan kepadanya bahwa janin kandungannya telah meninggal dunia. Perempuan itu seharusnya dibedah untuk mengeluarkan bayi itu dari kandungannya.



8 ulasan:

  1. Berita karut je ni. Kalau betul kandungannya dah jadi mumia, dia pun dah lama mati!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hidup dan mati di tangan Allah..

      Padam
  2. a'ah la kan

    BalasPadam
  3. mana bleh dalam kndungan di biarkan mcm 2 jer nak menempah maut. . .

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. ini sume syirik . .

    BalasPadam